Комунальний заклад охорони здоров’я
«Куп’янський
медичний фаховий коледж ім.Марії Шкарлетової»
Харківської
обласної ради
Затверджую
В.о. директора КЗОЗ «Куп’янський
медичний фаховий коледж
ім. Марії Шкарлетової»
Харківської обласної ради
_________ О.О. Коваленко
«___» __________ 2021 р.
ЄДИНИЙ ПЛАН
виховної роботи
КЗОЗ «Куп’янський медичний фаховий коледж
ім.Марії Шкарлетової»
Харківської обласної ради
на 2021 — 2022 навчальний рік
Єдиний план виховної роботи КЗОЗ
«Куп’янський медичний фаховий коледж ім. Марії Шкарлетової» Харківської
обласної ради
План
виховної роботи у коледжі носить комплексний характер, охоплює всі сфери
життєдіяльності студентів, є складовою частиною освітнього процесу.
Педагогічний
колектив коледжу, керуючись у своїй роботі чинним законодавством, виховує
громадянина – патріота своєї Батьківщини, готового до подальшої освіти і
професійної діяльності, з вільними політичними і світоглядними переконаннями,
формує творчу особистість студента, свідоме ставлення до обов’язків, повагу до
національних цінностей нашого народу, вироблення навичок здорового способу
життя.
Виховна
проблема, над вирішенням якої працює колектив закладу освіти: формування
свідомої, конкурентоспроможної особистості із постійною потребою самореалізації
та самовдосконалення, з гуманістичним світосприйманням і почуттям
відповідальності за долю України.
Мета
виховної роботи – формування цілісної особистості громадянина України
(уособлення поєднання інтелектуального потенціалу, духовності, високого
професіоналізму – як фахівця і як людини з яскраво вираженою
національно-громадянською позицією).
Виховний
процес в коледжі органічно поєднується з навчанням студентів, опануванням
основами наук, багатством національної і світової культури. Серед педагогів
коледжу давно утвердилась думка, що успіх виховного процесу залежить від
стосунків між викладачем та студентом, які повинні будуватися на основі
співдружності, співробітництва і ділового партнерства; педагоги мають глибоко
розуміти природу молодої людини, її індивідуальні риси і можливості, поважати
її особистість та турбуватися про її гармонійний розвиток.
Колектив
коледжу підвищує результативність виховання шляхом вдосконалення традиційних та
ііноваційних форм роботи, пошуку нових систем виховання, впровадження розвиваючих
технологій.
При
плануванні виховної роботи на 2021/2022 навчальний рік основою є такі принципи
виховання:
— природовідповідність та культуровідповідність
виховання;
— демократизація й гуманізація виховання;
— активність, самодіяльна і творча ініціатива
студентської молоді;
— безперервність і наступність виховання;
— єдність навчання і виховання;
— диференціація та індивідуалізація виховного
процесу;
— гармонізація родинного та суспільного
виховання;
— виховання студентів у колективі та через
колектив;
— співвідношення вимогливості до студентів з
повагою до їх гідності та турботою про них;
— диференціація та індивідуалізація виховного
процесу – врахування фізичного, психічного, соціального, духовного, інтелектуального розвитку
студентів, стимулювання активності та розкриття їх творчої індивідуальності.
Справжньою
складовою демократії для студентів, складовою громадянського становлення молоді
є самоврядування в коледжі. Таким чином, виховні заходи серед студентської
молоді в коледжі спрямовані на формування повноцінної цілісної особистості,
індивідуальності кожного студента і виховання кращих рис людини та громадянина.
Виховна
робота несумісна з пропагандою насильства, жорстокості, людино ненависницьких
теорій, а також поглядів державно-руйнівного змісту.
Науково-педагогічні
проблеми, над вирішенням яких працює педагогічний колектив коледжу:
— гуманітарне поєднання професійного становлення студентів з формуванням у них
високоморальних рис громадянина України;
— формування всебічно розвиненої, високоосвіченої,
соціально активної особистості, здатної до самовдосконалення та самореалізації.
Виховання в неї почуття відповідальності, високої духовності;
— набуття молодим поколінням соціального досвіду,
забезпечення духовно
морального
розвитку юнаків і дівчат, запобігання негативному впливу на свідомість
студентів інформації, яка містить елементи жорстокості, бездуховності,
насильства, пропагує тютюнопаління,
пияцтво,
антисоціальну
поведінку;
— впровадження у свідомість молодих людей переваг
здорового способу життя, формування соціально-активної, здорової та духовно
багатої особистості.
Основні форми виховної роботи зі студентами:
—
тематичні виховні заходи на рівні академічної групи,
коледжу (переважно дистанційно, Online або невеликими групами з дотриманням протиепідемічних
заходів);
—
заняття в спортивних секціях, гуртках, творчих
колективах, студентських клубах, об’єднаннях за інтересами (невеликими групами
з дотриманням дистанції);
—
участь у підготовці і проведенні конкурсів, свят,
тематичних вечорів та інше (переважно дистанційно);
—
робота волонтерів по реалізації соціальних програм;
—
превентивна робота Ради з профілактики правопорушень;
—
індивідуальна робота зі студентами та їх батьками;
—
участь у культурологічних, інформаційно-просвітницьких
заходах, конкурсах різного рівня (переважно дистанційно).
У виховній роботі педагогічний
колектив використовує такі нормативно-правові документи:
—
Конституцію України;
—
Закон України «Про освіту»;
—
Закон України «Про фахову передвищу освіту»;
—
Указ Президента України «Про Стратегію
національно-патріотичного виховання» №2 286/2019 від 18 травня 2019 р.;
—
Наказ Міністерства освіти і науки України від 16 червня
2015 року № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання
дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного
виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо
національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах» (із
змінами згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 29 липня 2019
року № 1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України
від 16.06.2015 р. № 641»);
—
Державна цільова соціальна програма
національно-патріотичного виховання на період до 2025 року;
—
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 січня
2021 р. № 37-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до
2025 року»;
—
Регіональна Програма національно-патріотичного виховання
молоді на 2019 – 2023 роки (Рішення обласної ради від 06 грудня 2018 року №
818-VII (XVIII сесія VII скликання);
—
Соціальна Програма розвитку фізичної культури і спорту,
молодіжних ініціатив та формування здорового способу життя у Харківській
області на 2019 – 2023 роки (Рішення обласної ради від 06 грудня 2018 року №
819-VII (XVIІI сесія VII скликання);
—
Комплексна регіональна Програма забезпечення публічної
безпеки і порядку та протидії злочинності на території Харківської області на
2020 – 2022 роки (Рішення обласної ради від 27 лютого 2020 року № 1199-VII (ХХІІІ
сесія VII скликання);
—
Наказ МОН України від 28 грудня 2019 р. № 1646 «Деякі
питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів
виховного впливу в закладах освіти»;
—
Лист МОН України від 14 серпня 2020 р. № 1/9-436 «Про
створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і
протидії булінгу (цькуванню)»;
—
Постанова Верховної Ради України від 16.07.2021 р. №
1705-ІХ «Про встановлення Дня відповідальності людини»;
—
Лист МОН від 16.07.2021 № 1/9-362 «Деякі питання
організації виховного процесу у 2021/2022 н.р. щодо формування в дітей та
учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;
—
Постанова Кабінету Міністрів України від 9 жовтня 2020 р.
№ 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації стратегії
національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки».
Концепція виховної роботи коледжу
Основним напрямком виховної роботи щодо патріотичного
виховання підростаючого покоління є національно-патріотичне виховання.
Зусилля педагогів мають бути спрямовані на подальший розвиток в суспільстві національної свідомості,
формування почуття патріотизму на засадах духовності та моральності,
популяризації духовно-культурної спадщини Українського народу, а також
активізації взаємодії органів державної влади, органів місцевого самоврядування
та громадських об’єднань у питаннях національно-патріотичного виховання.
В Україні
національно-патріотичне виховання є одним із пріоритетних напрямів діяльності
держави та суспільства щодо розвитку національної свідомості на основі
суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність,
гідність), формування у громадян почуття патріотизму, поваги до Конституції і законів України,
соціальної активності та відповідальності за доручені державні та громадські
справи, готовності до виконання обов’язку із захисту незалежності та
територіальної цілісності України, сповідування європейських цінностей.
Виховна стратегія педагогічного колективу коледжу
У зв’язку із пандемією коронавірусу COVID-19 в Україні, як і
в багатьох країнах світу, було запроваджено ряд профілактичних та
протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби.
Відповідно до Постанов головного
державного санітарного лікаря України з метою запобігання поширенню коронавірусної
хвороби (СОVID-19) у навчальному 2021-2022 році було сплановано проведення роботи з питань
організації освітнього процесу та побуту студентів у гуртожитку в умовах
карантину, проведення інструктажів щодо запобігання поширенню коронавірусної
інфекції (СОVID-19), навчання з дотримання правил респіраторної гігієни,
протиепідемічних заходів та етикету кашлю.
Згідно Указу Президента
України від 18.05.2019 р. «Про стратегію національно-патріотичного виховання» пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з
убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів
для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії
виховання як багатокомпонентної та багатовекторної системи, яка великою мірою формує майбутній розвиток Української
держави.
Серед виховних напрямів
сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як
стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам
сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і
прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного
особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту,
демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу
життя, готовності до змін.
Принципи виховання
Виховання студентської
молоді в коледжі ґрунтується на таких принципах:
—
демократичності – визнанні академічною спільнотою права
кожного на свободу виявлення своєї творчої індивідуальності, усунення авторитарних
методів виховання;
—
національної спрямованості –
передбачає формування національної самосвідомості, виховання любові до рідної
землі, українського народу, шанобливого ставлення до його культури; поваги до
культури всіх народів, які населяють Україну; здатності зберігати свою
національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати
участь у розбудові та захисті своєї держави;
—
самоактивності й саморегуляції
– забезпечує розвиток у вихованця суб’єктних характеристик; формує здатність до
критичності й самокритичності, до прийняття самостійних рішень; виробляє
громадянську позицію особистості, почуття відповідальності за її реалізацію в
діях та вчинках;
—
полікультурності – передбачає
інтегрованість української культури в європейський та світовий простір,
створення для цього необхідних передумов: формування в дітей та учнівської
молоді відкритості, толерантного ставлення до відмінних ідей, цінностей,
культури, мистецтва, вірувань інших народів; здатності диференціювати спільне і
відмінне в різних культурах, спроможності сприймати українську культуру як
невід’ємну складову культури загальнолюдської;
—
соціальної відповідності –
обумовлює потребу узгодження змісту і методів патріотичного виховання з
реальною соціальною ситуацією, в якій організовується виховний процес, і має на
меті виховання в дітей і молоді готовності до захисту вітчизни та ефективного
розв’язання життєвих проблем;
—
історичної і соціальної пам’яті
– спрямований на збереження духовно-моральної і культурно-історичної спадщини
українців та відтворює її у реконструйованих і осучаснених формах і методах
діяльності;
—
міжпоколінної наступності
– зберігає для нащадків зразки
української культури, етнокультури народів, що живуть в Україні;
—
гуманізації – створенні умов для особистісної
самореалізації, формуванні людяної, щирої, доброзичливої, милосердної
особистості;
—
єдності навчальної та виховної діяльності – консолідації
студентства та науково-педагогічних працівників у єдину академічну спільноту,
об’єднану спільною мораллю та ідеями;
—
єдності теорії та практики – реалізації набутих
студентами знань, умінь і навичок на практиці, включаючи самоврядну та
громадську діяльність;
—
пріоритету правової свідомості – вихованні поваги до
конституційних прав та свобод людини.
1.
Організація виховної роботи
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Відповідальний |
Від. про вик. |
|
|
Планування роботи |
|
|
|
|
1. |
Розробити і затвердити Єдиний план та План-сітку |
до 31.08.21 |
Заст. директора |
|
|
2. |
Розробити методичні рекомендації для планування |
до 01.09.21 |
Заст. директора |
|
|
3. |
Розробити і затвердити: — — — |
вересень |
Заст. директора |
|
|
4. |
Узгодити і затвердити: — — — — — — — |
вересень |
Заст. Директора, керівники структурних |
|
|
5. |
Скласти і затвердити: — гуртожитку; — — — — — — — — — |
до 30.08.21 |
Заст. директора |
|
|
6. |
Обговорювати на педагогічних |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
7. |
Профорієнтаційна робота: — проведення «Днів — участь у «Ярмарках — зустрічі з — залучення лекторської — зустрічі викладачів з |
протягом |
Адміністрація коледжу, |
|
|
8. |
Волонтерська робота: — співпраця з волонтерами — розробка спільного плану — допомога — благодійні акції для — розповсюдження — випуск санітарних бюлетенів; — розповсюдження медичних — проведення спільних — проведення студентами — проведення Днів — проведення — організація роботи — волонтерська допомога — співпраця з волонтерами |
протягом |
Адміністрація коледжу |
|
|
|
Організаційна робота |
|
|
|
|
1. |
Підготовка навчального корпусу до навчального року |
до 29.08.21 |
Адміністрація |
|
|
2. |
Підготовка та проведення батьківських нарад з |
29-31.08.21 |
Адміністрація |
|
|
3. |
Проведення виборів членів студентської ради |
вересень |
Студенти коледжу |
|
|
4. |
Організація чергування адміністрації та викладачів |
постійно |
Заст. директора |
|
|
5. |
Обрання органів студентського самоврядування в |
вересень |
Голова студ. ради коледжу |
|
|
6. |
Обрання органів студентського самоврядування |
вересень |
Студенти гуртожитку |
|
|
7. |
Організація чергування членів студентської ради |
постійно |
Заст. директора Голова студ. ради |
|
|
8. |
Оформлення списків студентів пільгового — — |
до 31.08.21 |
Соціальний педагог |
|
|
9. |
Моніторинг зайнятості студентів в позаурочний |
постійно |
Керівники груп соціальний педагог |
|
|
10. |
Оформлення соціального паспорту кожної групи |
вересень |
Класні керівники соціальний педагог |
|
|
11. |
Організація роботи постійно діючого |
постійно, згідно графіку |
Заст. директора |
|
|
12. |
Організація виховних заходів і зустрічей різного |
протягом року |
Заст. директора, викладачі, керівники груп |
|
|
13. |
Організація відзначення ювілейних дат визначних |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
14. |
Задля консолідації суспільства слід посилити |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
15. |
Вивчення особових справ студентів груп нового |
до 31.08.21 |
Керівники груп |
|
|
16. |
Організація роботи практичного психолога |
протягом року |
Заст. директора практ. психолог |
|
|
17. |
Проведення групових тематичних та виховних |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
18. |
Організація роботи по випуску тематичних газет, санбюлетенів |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
19. |
Організація роботи студентського лекторію серед студентів |
протягом року |
Заст. директора, студентська рада |
|
|
20. |
Продовжувати дослідницьку роботу студентів на |
протягом року |
Заст. директора, зав. музею |
|
|
21. |
Контроль роботи музеїв коледжу та підготовка |
протягом року |
Керівники музеїв |
|
|
22. |
Продовження роботи штабу волонтерів, співпраця з |
протягом року |
Гол. волонт. загону, Черв. Студентська рада |
|
|
23. |
Організація роботи з питань соціального захисту (за |
протягом року |
Заст. директора, соціальний |
|
|
24. |
Надання соціально-психологічної та педагогічної |
протягом року |
Гол. бухгалтер, зав. відділеннями, соціальний педагог, |
|
|
25. |
Використовувати методичні рекомендації «Соціально-педагогічна |
протягом року |
Соціальний педагог |
|
|
26. |
Проведення рейдів по вивченню санітарно-гігієнічних |
щотижня |
Члени комісії |
|
|
27. |
Контроль за умовами проживання дітей-сиріт, |
згідно графіку |
Заступник директора, соціальний |
|
|
28. |
Організація зустрічей з лікарями-фахівцями (наркологом, |
протягом року |
Заступник директора, соціальний |
|
|
29. |
Виявлення студентів «групи ризику». Проведення |
протягом року |
Соціальний педагог, заст. директора, |
|
|
30. |
Організація роботи щодо пропаганди здорового |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
31. |
Організація зустрічей студентів з працівниками |
протягом року |
Заст. директора, соціальний |
|
|
32. |
Організація роботи з національно-патріотичного |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
33. |
Організація роботи по превентивному вихованню |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
34. |
Організація тематичних виставок літератури, |
протягом року |
Бібліотекар, зав. читальної зали |
|
2. Адаптація студентів нового набору
Мета:
1. Допомогти студентам нового
набору правильно оцінити свої можливості, виробити бажання застосовувати їх з максимальною
віддачею, швидше адаптуватися до умов навчання у коледжі.
2. Прищеплювати любов та
повагу до обраної професії медичного працівника.
3. Допомагати студентам
нового набору піднятися на більш високий рівень освіченості і загальної
культури, професійної кваліфікації та громадської активності.
4. Формувати у молоді
почуття гордості за свою країну, навчальний заклад.
|
№з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Виконавець |
Відм. про вик. |
|
1. |
Скласти план адаптації |
01.09.21 |
Заст. директора |
|
|
2. |
Інформування батьків |
26-31.08.21 |
Адміністрація, керівники груп |
|
|
3. |
Проведення посвяти |
01.09.21 |
Заст. директора |
|
|
4. |
Перша лекція, присвячена |
01.09.21 |
Керівники груп |
|
|
5. |
Ознайомлення |
вересень |
Заст. директора, класні керівники |
|
|
6. |
Тренінги і лекції з |
вересень |
Керівники груп, практичний психолог |
|
|
7. |
Проведення анкетування студентів з метою виявлення |
вересень |
Керівники груп |
|
|
8. |
Психолого-педагогічні |
вересень – жовтень |
Заст. директора, |
|
|
9. |
Вивчення умов проживання |
постійно |
Соц. педагог, психолог, керівники груп |
|
|
10. |
До Всеукраїнського дня |
вересень |
Заст. директора, викл. фіз. виховання, керівники |
|
|
11. |
Психолого-педагогічний лекторій «Формування |
вересень, жовтень |
Заст. соц. педагог |
|
|
12. |
Зустріч студентів І курсів з адміністрацією |
вересень |
Адміністрація |
|
|
13. |
Проведення вікторини до Всеукраїнського дня |
вересень |
Зав. бібліотеки, |
|
|
14. |
До Всесвітнього дня контрацепції та боротьби з |
вересень |
Заст. Викладач акушерства і |
|
|
15. |
Проведення зустрічей з представниками міської |
протягом навчального |
Заст. соціальний |
|
|
16. |
Психолого-педагогічний лекторій «Психологічні |
жовтень |
Заст. директора, соціальний |
|
|
17. |
Зустріч студентів-першокурсників, які мешкають у гуртожитку з |
протягом року |
Заст. соціальний |
|
|
18. |
Зустріч студентів-першокурсників з медичними фахівцями: психіатром, |
протягом року |
Заст. соціальний |
|
|
19. |
Інформування батьків по адаптації студентів нового набору |
листопад |
Адміністрація |
|
|
20. |
Проведення |
протягом року |
Заст. соціальний педагог, керівники груп |
|
|
21. |
Провести зустрічі зі |
вересень |
Заст. |
|
|
22. |
Зустрічі зі старшокурсниками, випускниками коледжу, бесіди з досвіду |
протягом року |
Заст. |
|
|
23. |
Зустрічі з ветеранами, ліквідаторами аварії на ЧАЕС, учасниками ООС, |
згідно плану-сітки виховної |
Заст. директора |
|
3. Національно-патріотичне та громадянське виховання
—
формування національно-культурної
громадянської ідентичності, національно-патріотичного світогляду, збереження та
розвитку суспільно-державницьких та духовно-моральних цінностей Українського
народу;
—
готовності громадянина до виконання обов’язку
із захисту незалежності та територіальної цілісності України;
—
усвідомлення досягнень Українського народу,
його інтелектуальних, духовних та інших надбань;
—
розвитку діяльнісної відданості у розбудові
України як суверенної держави, формування активної громадянської та
державницької позиції, почуття власної та національної гідності;
—
скоординованої роботи та взаємодії органів
державної влади та органів місцевого самоврядування у сфері
національно-патріотичного виховання, їх ефективної співпраці з громадськістю;
—
постійного формування широкої громадської
підтримки процесів національно-патріотичного виховання, розширення ролі та
можливостей громадських об’єднань, підвищення ролі сім’ї, активної участі
волонтерів, активістів;
—
сприяння консолідації суспільства навколо
ідей спільного майбутнього, всебічного розвитку і функціонування державної мови
в усіх сферах суспільного життя, захисту територіальної цілісності України,
успішних реформ і державотворення.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Виконавець |
Відм. про вик. |
|
1. |
Проводити лекції та |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
2. |
Брати активну участь у |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
3. |
Організувати виставки |
протягом року |
Зав. читальної зали, керівники груп |
|
|
4. |
Провести виховні заходи із циклу «Уроки мужності» |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
5. |
Провести виховні заходи в групах до Дня захисника |
13.10.21 |
Заступник директора, керівники груп |
|
|
6. |
Тиждень пам’яті до 77-ї річниці вигнання нацистів |
з 21 по 28.10.21 |
Заст. директора, керівники груп, бібліотекар |
|
|
7. |
Тематичні виховні години |
24.10.21 |
Керівники груп |
|
|
8. |
Провести конкурс творчих |
листопад |
Заст. директора |
|
|
9. |
Тематична виставка у |
листопад |
Зав. читальною бібліотекар |
|
|
10. |
Тематична виставка у |
листопад |
Зав. читальною бібліотекар |
|
|
11. |
Виховні заходи до Дня української писемності та |
9.11. – 11.11.21 |
Керівники груп |
|
|
12. |
До Дня пам’яті жертв Голодомору |
23.11. – 27.11.21. |
Заст. директора зав. читальної керівники груп |
|
|
13. |
Оформити куточок жалоби в пам’ять жертв Голодомору. |
26.11.21 |
Заст. директора, |
|
|
14. |
Організувати проведення |
листопад |
Заст. директора |
|
|
15. |
Привітання до Дня |
04.12.21 |
Заст. директора |
|
|
16. |
Відвідувати музейний |
вересень-жовтень |
Керівник музею |
|
|
17. |
Організувати екскурсії в краєзнавчий музей м. |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
18. |
Продовжити шефство над могилою |
протягом року |
Члени студентської ради |
|
|
19. |
Продовжувати роботу |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
20. |
Продовжувати пошукову |
протягом року |
Керівники груп, керівник музею |
|
|
21. |
Проводити благодійні — — |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
22. |
Провести тематичні |
лютий, березень |
Заст. керівники груп |
|
|
23. |
Провести цикл лекцій з національно-патріотичного виховання |
протягом року |
Керівники груп, викладач правознавства |
|
|
24. |
З метою виховання у |
жовтень |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
25. |
Продовжити роботу |
Протягом року |
Керівники груп |
|
|
26. |
Цикл бесід, перегляд відеофільмів, тематична виставка літератури у |
Січень 2022 |
Заст. директора, керівники груп, викладачі історії |
|
|
27. |
Виховні заходи до Дня |
20.01. – 22.01.22 |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
28. |
Тематичні бесіди, «круглі столи», радіоповідомлення до Дня пам’яті Героїв |
27.01.22 |
Заст. директора, керівники груп, викладачі історії |
|
|
29. |
До дня визволення |
Лютий 2022 |
керівники груп , бібліотекар |
|
|
30. |
Виховні заходи і |
14.02.22 |
Заст. директора |
|
|
31. |
Виховні заходи до Дня пам’яті учасників бойових дій на території інших |
17.02.22 |
Заст. директора керівники груп |
|
|
32. |
Виховні заходи з вшанування Героїв Небесної Сотні |
18.02.22 |
Заст. директора |
|
|
33. |
Концертна програма до Міжнародного жіночого Дня 8 Березня |
07.03.22 |
Заст. директора |
|
|
34. |
Виховний захід до Дня народження |
10.03.22 |
Заст. |
|
|
35. |
Продовжувати пошукову |
протягом року |
Керівники груп, керівник музею |
|
|
36. |
Проводити зустрічі з українськими |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
37. |
Тематичні заходи до Міжнародного дня визволення в’язнів фашистських |
11.04.22 |
Заст. директора |
|
|
38. |
День вшанування учасників ліквідації наслідків |
26.04.22 |
Заст. директора, керівники груп, зав. читальної зали |
|
|
39. |
Участь у заходах до Дня |
06.05. – 09.05.2022 |
Заст. директора |
|
|
40. |
Виховний захід до Дня |
19.05.22. |
Заст. директора |
|
|
41. |
День Скорботи і |
22.06.22 |
Заст. директора |
|
4. Правове
виховання
Мета: Удосконалення системи
правового виховання, формування у студентів правової самосвідомості,
ініціативності, самостійності, толерантності, здатності до успішної
соціалізації в суспільстві.
Залучення інтересу студентів до
цивільно-правових і духовно-моральних питань з використанням різних форм і
методів роботи.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Відповідальні |
Від. про вик. |
|
1. |
Ознайомлення студентів з Програмою правової |
вересень |
Керівники груп |
|
|
2. |
Провести інформаційні години: — — — — |
згідно з планом виховної роботи |
Керівники груп |
|
|
4. |
Опрацювати Етичний кодекс медичної сестри, |
вересень |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
5. |
Проводити загальні збори в гуртожитку (згідно |
протягом року |
Вихователь гуртожитку |
|
|
6. |
Затвердити на новий навчальний рік раду з |
вересень |
Заст. директора |
|
|
7. |
Проводити обговорення телепередач, статей на |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
8. |
З метою виховання у студентів патріотичних — «Знай свої права»; — «Відповідальність медичного працівника за та/або скоєні професійні злочини»; — «Права і обов’язки перед державою» |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
9. |
Організувати комплекс заходів «Стоп насильству» з |
протягом року |
Заст. директора . керівники груп |
|
|
10. |
Проводити зустрічі з працівниками правоохоронних |
1 раз на місяць |
Заст. директора, викладач правознавства, керівники фахівці з права |
|
|
12. |
Провести заходи до Міжнародного дня прав людини |
грудень |
Заст. директора, викладач |
|
|
13. |
Для правової освіти використовувати різні форми |
протягом року |
Керівники груп, викладач |
|
|
14. |
До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом виховні Конкурс плакатів |
01.12.21 |
Заст. директора, керівники груп, члени студ. ради |
|
|
15. |
До Всесвітнього Дня боротьби з тютюнопалінням |
травень |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
16. |
Проводити зустрічі з лікарями-фахівцями, |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
17. |
Заслуховувати окремі справи студентів на радах |
протягом року |
Члени ради з профілактики |
|
|
18. |
Профілактична робота із студентами з групи |
протягом року |
адміністрація, соц. педагог, вихователь, керівники |
|
|
19. |
Спільні засідання рад профілактики правопорушень |
1 раз на семестр |
Заст. директора, вихователь |
|
5.
Родинне виховання
Мета: Формування у студентської молоді високої духовності та моральної
чистоти, виховання поваги до батьків, рідних, рідної мови, культури свого
народу. Прищеплення шанобливого ставлення до традицій, звичаїв, обрядів, до
знання свого родоводу, поваги до сім’ї, підвищення статевої
культури молоді.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Відповідальні |
Від. про вик. |
|
1. |
Провести зустрічі зі студентами нового набору, |
протягом року |
Заст. директора, вихователь |
|
|
2. |
Організувати відвідування народознавчої світлиці |
вересень – жовтень |
Керівники груп, зав. музеями |
|
|
3. |
Проводити роботу по плану співпраці із Центром |
протягом року |
Заст. директора, соціальний |
|
|
4. |
Зустрічі з працівниками відділу юстиції, РАГСу |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
5. |
Зустрічі-консультації з акушером-гінекологом, |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
6. |
Проводити виховні години в групах по |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
7. |
Взяти на облік та надати практичну |
протягом року |
Студентська рада |
|
|
8. |
Години спілкування «Взаємовідносини |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
9. |
Проводити бесіди в групах з таких |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
10. |
Виховні години з тем: «Родинні обереги»; «Моя родина – |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
11. |
Випускні вечори в групах: — — |
січень – червень |
Заст. директора |
|
|
12. |
Випуск газет до Дня матері та до Дня медичної (за графіком) |
травень |
Керівники груп |
|
|
13. |
Виховні години, присвячені вшануванню |
листопад, лютий |
Заст. директора, керівники груп |
|
6. Трудове виховання
Мета: Виховання творчої, працелюбної, активної особистості.
Прищеплення любові до обраної професії, до постійного професійного розвитку і
удосконалення. Залучення студентів до спільного трудового процесу із правами і
статутно-дисциплінарними нормами, що регулюють трудову діяльність у
суспільстві.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відм. про вик. |
|
1. |
Брати активну участь у благоустрою коледжу |
протягом року |
Заст. директора, члени студ. ради, керівники груп, лаборанти |
|
|
2. |
Проводити дні чистоти і порядку |
протягом року |
Керівники груп, лаборанти |
|
|
3. |
Організовувати та проводити волонтерську роботу: — — — |
протягом року |
Студентська рада, Волонтери, Викладачі, керівники груп |
|
|
4. |
Надавати шефську допомогу підопічним з |
протягом року |
члени студ. ради |
|
|
5. |
По закінченню навчального року провести поточний |
закінчення навчального року |
Заст. директора з АГР, керівники груп, лаборанти, зав. гуртожитком |
|
|
6. |
Виховні години: «Твоя |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
7. |
Проводити вечори-зустрічі з випускниками коледжу |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
8. |
Проведення екологічних місячників по прибиранню |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
9. |
Забезпечити подальшу діяльність у вищих |
постійно |
Заст. директора |
|
|
10. |
Залучати студентів до питань впорядкування |
постійно |
Заст. директора, члени |
|
|
11. |
Залучення студентів коледжу та координація |
протягом року |
Заст. директора |
|
7. Художньо-естетичне
виховання
Мета: Формувати творчу особистість студента, здатного сприймати
естетичні аспекти діяльності і реалізовувати свій естетичний смак у професійній
діяльності. Виховувати позитивні відношення до народних традицій, звичаїв,
потреби у художньо-перетворювальній діяльності.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відм. про вик. |
|
1. |
Залучати студентів до активної участі в |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
2. |
Провести виховні заходи: — — — — — — — — — — |
протягом навчального року |
Заступник директора, керівники груп, члени |
|
|
3. |
Провести — — |
червень |
Заст. директора, зав. відділеннями керівники груп |
|
|
4. |
Випуск святкових листівок до Дня працівників |
згідно з графіком |
Студентська рада, групи |
|
|
5. |
Виставка новорічних плакатів та газет |
з 16.12.21 |
Студентська рада |
|
|
6. |
Поповнення експонатами |
протягом року |
Викладачі культурології |
|
|
7. |
Брати участь у міських та обласних конкурсах |
протягом року |
Заступник директора |
|
8. Екологічне
виховання
Мета: Виховувати екологічну культуру особистості, формувати розуміння
гармонії відносин з природою, виховувати усвідомлення себе частиною природи,
почуття відповідальності за неї, формувати готовність до природоохоронної
діяльності.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Виконавець |
Відм. про вик |
|
1. |
Ознайомлення з нормативними документами уряду |
протягом року |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
2. |
Озеленення аудиторій |
протягом року |
Керівники груп, лаборанти |
|
|
3. |
Скласти графік роботи та систематично |
протягом року |
Студентська рада |
|
|
4. |
Тематичні виховні заходи з екологічної тематики |
протягом року |
Викладачі біології, керівники груп |
|
|
5. |
Конкурси-вікторини з біології, хімії, екології у |
грудень |
голова ЦМК і викладачі циклу |
|
|
6. |
День вшанування учасників ліквідації наслідків |
квітень |
Заст. директора, керівники груп |
|
|
7. |
Екологічні десанти |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
8. |
Тематичні бесіди на тему: «Наше здоров’я залежить від нас самих»; «Лікарські рослини |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
9. |
Виховні години: «Екологія мого краю»; «Бережемо довкілля»; «Моя |
протягом року |
Керівники груп, зав. читальною залою |
|
|
10. |
Проводити дослідницькі екскурсії по рідному краю |
протягом року |
Викладачі біології |
|
|
11. |
Відвідування фітомузею коледжу «Лікарські рослини Слобожанщини» |
протягом року |
Зав. музею |
|
9. Фізичне та валеологічне виховання. Формування
здорового способу життя
Мета: Формування
здорового способу життя, забезпечення повноцінного розвитку молоді; охорона й
зміцнення її фізичного, психічного та духовного здоров‘я.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Виконавець |
Відм. про вик |
|
1. |
Залучення студентів у спортивні секції та |
протягом року |
Викладачі фіз. виховання |
|
|
2. |
Здійснювати лікувально-профілактичний контроль |
протягом року |
Викладачі фіз.виховання, медичний працівник |
|
|
3. |
Участь спортивних команд коледжу в міських |
протягом року |
Викладачі фіз. виховання |
|
|
4. |
Заходи до Дня фізкультури і спорту України |
вересень |
Викладачі фіз. виховання |
|
|
5. |
Спортивні змагання. Випробування для молоді |
протягом року |
Викладачі фіз. виховання |
|
|
6. |
Проводити санітарно-гігієнічне навчання з тем: «Зовнішній вигляд медичного працівника»; «Дотримання |
протягом року |
Керівники груп, викладачі |
|
|
7. |
Тематика бесід з циклу: |
протягом року |
Керівники груп, Викладачі фізичного виховання |
|
|
8. |
Ознайомлення студентів з історією спортивного |
протягом року |
Викладачі фізичного виховання |
|
|
9. |
Організація творчих груп студентів старших |
протягом року |
Заст. директора, члени студ. ради |
|
|
10. |
Ознайомлення з основними принципами та методами |
протягом року |
Керівники груп, ведучі спеціалісти-медики |
|
|
11. |
Випуск санбюлетенів по здоровому способу життя |
протягом року |
Заст. директора, члени студ. |
|
10. Робота
з батьками
Мета: Спільна цілеспрямована робота з виховання шляхом залучення
батьків до освітнього процесу. Інформування батьків про результати навчання та
дисципліну студентів.
|
№ з/п |
ЗМІСТ |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відм. про вик. |
|
1. |
Ознайомлення з сімейним станом студентів з метою |
вересень – жовтень |
Керівники груп |
|
|
2. |
Проведення батьківських зборів (в умовах |
за графіком |
Адміністрація коледжу |
|
|
3. |
Індивідуальна робота з батьками з метою виявлення |
вересень – жовтень |
Зав. відділеннями, керівники груп, мед. працівник |
|
|
4. |
Організація інформативності батьків з питань |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
5. |
Загальні збори студентів, які проживають у (із |
2 рази на рік |
Заст. директора, вихователь гуртожитку |
|
|
6. |
Організувати правовий консультативний пункт |
1-а та 4-а п’ятниця кожного |
Викладач правознавства |
|
|
7. |
Консультації для батьків: «Права дитини»; «Запобігання |
протягом року |
Заст. директора, ведучі спеціалісти-лікарі |
|
|
8. |
Залучення батьків до організації і проведення |
протягом року |
Керівники груп |
|
|
9. |
Робота з батьками із роз’яснення проблем булінгу |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
10. |
Здійснювати роботу по профілактиці правопорушень |
протягом року |
Заст. директора, соц. педагог |
|
|
11. |
Залучення батьків для косметичного ремонту |
червень |
Зав. гуртожитку, вихователь |
|
|
12. |
Інформування батьків студентів за тематикою: — — — — |
1-2 рази на семестр (2-3 рази на рік) |
Керівники груп |
|
|
13. |
Проводити анкетування батьків (дистанційно в |
протягом року |
Заст. директора |
|
|
14. |
З метою досягнення єдності сім’ї і коледжу та профорієнтаційної |
протягом року |
Заст. директора |
|
Заступник директора Л. Поєдинцева