Методична робота є важливою складовою навчально-виховного процесу й спрямована на вирішення завдань з підвищення якості підготовки фахівців на основі комплексного підходу до вдосконалення змісту, організації й методів навчання.
Основними напрямками методичної роботи є:
- перспективне та поточне планування навчально-методичної роботи;
- створення навчально-методичних комплексів у відповідності із сучасними вимогами до рівня підготовки фахівців;
- організація системи підвищення педагогічної майстерності молодих викладачів;
- аналіз забезпеченості навчального процесу навчально-методичною літературою, формування поточних планів, видання підручників, навчальних і методичних посібників і вказівок;
- вивчення, узагальнення й поширення перспективного педагогічного досвіду, формування нового педагогічного мислення, прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість студента;
- організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної та методичної літератури;
- сприяння у розширенні сфер застосування інформаційно-комунікаційних технологій шляхом створення власних електронних підручників, посібників, електронних портфоліо, презентацій, тестів та програмного забезпечення навчально-виховного процесу;
- допомога у підготовці викладачів до атестації;
- вивчення обсягу й змісту самостійної роботи студентів, вироблення методичних рекомендацій із планування, організації й контролю самостійної роботи студентів.
Центрами навчально-методичної роботи у коледжі є:
- педагогічна рада;
- методична рада;
- циклові комісії;
- школа «Молодого викладача».
З метою підвищення професійної майстерності викладачів використовуються різноманітні форми методичної роботи:
- навчально-методичні конференції, збори, засідання методичної ради, засідання циклових комісій з навчально-методичних питань;
- семінари, конференції, педагогічні лекторії з актуальних питань виховання і навчання, конкурси професійної майстерності;
- тижні (декади) циклових комісій;
- відкриті та інструктивно-методичні заняття, майстер-класи;
- контрольні та взаємні відвідування занять;
- виставки педагогічних досягнень викладачів;
- аналітичні дослідження з питань методики навчання студентської молоді;
- методичні консультації;
- індивідуальна самоосвітня робота викладачів циклових комісій;
- індивідуальні та групові консультації із головами циклових комісій та викладачами для надання конкретної методичної допомоги з питань планування роботи, визначення змісту, форм організаційно-методичної роботи.
ЛУЦЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
Голова атестаційної комісії
ГОРОВЕНКО ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА
Секретар атестаційної комісії (olena.gorovenko@gmail.com)